Slap me silly and call me Susan!!!

 :: Public Chat :: OOC

Go down

Slap me silly and call me Susan!!!

Post  Ceraphin on 25th May 2008, 15:12

Holy cripes! Hota is still alive??

Why didnt you tell me? Ive been bouncing from server to server looking for a guild to call home.

Email me..Cera.rogue@gmail.com

Unless your horde..then just tell me what server you are on so I can come hunt you down and turn you into a pin cushion. Done out of love, of course. Smile

Ceraphin
Recruit

Posts : 1
Join date : 2008-05-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Slap me silly and call me Susan!!!

Post  Gruffly on 25th May 2008, 16:58

HAHA Nope were Alliance Cera .....log your butt in and get taged !!! LOL Tics is about 10-15 old school HoTA and a few new comers pwning Kara on a weekly basis




~Gruff aka Silvuss

Gruffly
Officer
Officer

Posts : 136
Join date : 2007-12-11
Location : Ohio

View user profile

Back to top Go down

Re: Slap me silly and call me Susan!!!

Post  Jecs on 25th May 2008, 19:41

/slap

hi susan

Jecs
Admin

Posts : 221
Join date : 2007-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Slap me silly and call me Susan!!!

Post  Jecs on 26th May 2008, 01:11

we could certainly use another hunter btw, if you feel like transferring over.

Jecs
Admin

Posts : 221
Join date : 2007-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Slap me silly and call me Susan!!!

Post  Len on 26th May 2008, 08:42

I'm expecting harlace to pop up any second now..or dzen.
avatar
Len
Guild Member
Guild Member

Posts : 138
Join date : 2007-12-25
Location : ohio

View user profile

Back to top Go down

Re: Slap me silly and call me Susan!!!

Post  Gruffly on 26th May 2008, 13:47

OMG I can hear the Harlace jokes already !! LOL



~Gruff

Gruffly
Officer
Officer

Posts : 136
Join date : 2007-12-11
Location : Ohio

View user profile

Back to top Go down

Re: Slap me silly and call me Susan!!!

Post  Bloodpool on 26th May 2008, 19:43

crap a lot of older guildies popping in lately, I think I even saw Gregon earlier... transfer that hunter over, saal is too unreliable ! Razz
avatar
Bloodpool
Officer
Officer

Posts : 371
Join date : 2008-01-31

View user profile

Back to top Go down

Re: Slap me silly and call me Susan!!!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 :: Public Chat :: OOC

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum